Subway Surfers Sinirsiz Para Hilesi


2 yeni hile eklenmiştir..
(BU HİLELER YAPILDIKTAN SONRA PLAY STORE'DEN GÜNCELLEME YAPILABİLİR)


Her Sürümde Çalışan Hile :


1-Gamecih adlı uygulamayı indirin. Gamecih
2-Gamecih yükledikten sonra uygulamanın üzerine tıklayın.Gamecihi şu an açık olacak.Gamecih ekranınızın sağ üstünde görebilirsiniz(Ok işaretleriyle alt tarafa alın çünkü pauseye basmanızı engelleyebilir)
3-Oyuna girin ve başlatın.
4-Atıyorum 45 altın toplayın ve oyunu durdurun.Ekrandaki gamecihe tıklayın aramaya basın imput number(1. seçenek ) yazıyo tıklayın ve 45 yazıp aratın.
5-Birçok sonuç çıkacak.Oyuna devam edin biraz daha altın toplayın ve oyunu durdurun.
6-Gamecihe tıklayın orada ''+, - , ! , = '' işaretleri var. ''+ ''ya tıklayın sonuçlar azalacak.
7-Oyuna yine devam edin biraz daha altın toplayın ve ''+''ya basın
8-Bu işlemi sonuçlar yaklaşık 1-8 tane kalana kadar yapın.
9-Sona kalan sonuçlara yada sonuca tıklayarak büyük bir sayı yazın ve modifiet deyin.(Örneğin ben 123456789 yazdım)
10-Oyuna devam edin topladığnız araların birden arttığnı görecksiniz(Hangi sayıyı yazdıysanız o kadar artar)
11-Sağ üstte paranın yükseldiğni görünce ölün ve istedğniz şeyleri alın.
12-İyi Eğlenin..Yukarıdaki hileyi yapabilmeniz için cihazınızın rootlu olması lazım.


2.HİLE
Bildigniz gibi Subway Surfers"da tum itemleri almak icin cok fazla para gerekiyor.Siz biriktirmeye ugrasmayasiniz diye sizler icin sinirsiz para hilesini aciklayacagim.Bu yontemi sadece burda bulacaksiniz.Hemde marketten gunceleme yapabilerek...
1-Cihazinizdaki Subway Surfersi silin.
2-Daha sonra http://turbobit.net/tucpnk75ekfv.html bu linkteki dosyayı indirin.
(Bu linkten indiremediğseniz ek linklerden deneyini)
3-sd/android/data/.com.subway... tiklayin icindeki files dosyasini herhangi biryere kopyalayin..
4-Oyunu silin ve marketten guncel subway surfersi yukleyin..
5-Az once kopyaladigniz dosyayi sd/android/data/.com subway...icini girin ve oraya atin..Uzerine yaz deyin..
6-Oyununuzu acin ve sinirsiz paranin keyfini cikarin..
(Bu islemleri file mananger uygulamasi ile yapabilirsiniz)
Oyunu güncelledikten sonra paranız veya satın aldığnız itemleriniz sıfırlanmaz..

Ek Linkler:

http://uploaded.net/file/70gaqb5j
http://www30.zippyshare.com/v/360...9/file.html
http://turbobit.net/njrwahjj..92u.html
http://www.tusfiles.net/sddnk0ohqj3d
http://filerio.in/l9dxzae31gzm
http://www.filefactory.com/file/3sku...f5/n/dlme0.apk
http://netload.in/dateiccwA829GPJ.htm

^^2. hile roma ve romadan sonraki güncellemelerde çalışmaz.^^

3. Hile
Bu hileyi yapbilmeniz için ya root explorer adlı uygulamaya ihtiyaç var yada sisteme erisebilen bir uygulamaya ihtiyacınız var. 
Hile rootsuz  yapılabilir mi bilmiyorum.. 
1-Aşağıdaki dosyayı indiriyoruz.
2-Root Explore adlı programı açıyoruz.(Sizde olduğunu varsayıyorum)
3-İndirdiğniz dosyanın içindeki ''.com.kilo.subway...'' adlı dosyayı kopyalıyoruz.
4-Root explore'ye ilk girildiğinde data yazan dosyayı buluyoruz ve giriyoruz.
5-Onun içinde de data yazan dosya var ona giriyoruz.
6-Orada subway surfersın dosyasını buluyoruz. .com.kilo.subway..'li dosya.
7- .com.kilo.subway.. dosyasının içine girmeyin sadece görün doğru dosyanın içinde olduğnuzu anlamanız için
8-Gelen uyarıyı onaylıyoruz.(Eğer gelirse)
9-Cihazınızı kapatıp açın ve oyunu açın.(Eğer olmazsa kapatıp açmadan deneyin.)
10-Hile başarılı olursa bir yorumu çok görmeyin.
11-İyi Eğlenin

3. Hile Dosyası (Güncellendi)
https://docs.google.com/file/d/0ByDo9I6EvisdQWN2aGEzcy1oNEE/edit?usp=sharing

New York sınırsız altın ve anahtar modlu apk'ye göz atabilirsiniz :

http://tablettr.blogspot.com.tr/2014/03/subway-surfers-1200-hile-new-yorksnrsz.html
Sonraki
« Prev Post
Önceki
Next Post »

106 yorum

Click here for yorum
27 Şubat 2013 21:21 ×

Yapamayanlar yorum atabilir yardımcı olmaya çalışırım.

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
5 Mart 2013 13:27 ×

Ekte verdiğin link paralı linke yönlendiriyor.Ben bir haftadır araştırma ve deneme yaptım birçok sitede. Çoğu anlatım fake,hatta bazıları oyunu bilerek sildirip puanlarını sıfırlandırıyor.

Yanıtla
avatar
admin
5 Mart 2013 14:21 ×

Kardeş linkte bir taraf paralı yükleme diğer taraf iste ücretsiz yükleme ücretsiz yüklemeye tıklayarak indirebilirsin..

Yayın fake değil kendim buldum zaten

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
10 Mart 2013 22:26 ×

kardeş benim tablette para sınırsız roma yı güncelleştirdiğim zaman sıfırlanmaz dimi eminsin ? bide şey sorcam benim sürüm new york ta tablet bi süre arızalanmıştı romayı güncelleştirdiğim zaman new yorktan sonraki sürüm olan rio daki itemler markete gelirmi kaykaylar riodaki karakter falan ?

cevap bekliyorum

Yanıtla
avatar
admin
11 Mart 2013 21:17 ×

Beklettigim için özür dilerim..
Şimdi sen eğer Rio'da kaykay vb. bir şeyler aldıysan roma güncellemesinde aldığın şeyler silinmez. Ama Rio'da bir şey satın almadiysan Roma'da satın alamassin.
Roma güncellemesinde daha önceden alınmış şeyler silinmez.

Yanıtla
avatar
admin
11 Mart 2013 22:22 ×

Güncelleme yaptıktan sonra para ve aldığın şeyler sıfırlanmaz zaten kendim yaptığımdan eminim.
Tabletimde gücelleme yaptıktan sonra herşey eskisi gibi duruyor.Sıfırlanma vb. bişey yok..
Yarahça güncelleme yapabilirsin..

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
13 Mart 2013 14:55 ×

Sağolsın kardeş.Oyundaki herşeyi aldım güncellemeden sonrada para azalmıyor.

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
13 Mart 2013 16:40 ×

İndiremeedim yardimci olun :(

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
13 Mart 2013 16:44 ×

Yuksek hizda indirme ve normal idirme cikiyor. Ama ikisi de ucretli yero aciyor. Yardimci olur musunuz?

Yanıtla
avatar
admin
14 Mart 2013 13:04 ×

Yok kardeş ücretsize tıklayınca 7gün üctersiz felan diyo ama sağ üstte x var tıkla ona.
resimdekileri yaz indirir..

Yanıtla
avatar
admin
14 Mart 2013 13:05 ×

Ücretsize tıklayınca 7gün üctersiz felan diyo ama sağ üstte x var tıkla ona.
resimdekileri yaz indirir..

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
16 Mart 2013 09:00 ×

ben rio yu güncelleştiremedim kardeş new york tan sonra roma yı güncellersem rio daki o itemler gelmezmi kaykay, carmen karakteri ve x5 puan artıran mavi yıldız falan onlar gelmezmi ?

Yanıtla
avatar
admin
16 Mart 2013 13:24 ×

Kardeş eğer rio'da kaykay felan aldıysan romada kaykay vb. şeyler durur.Zaten x5 romada da var..Eğer rio'da carmen karekteri felan almadıysan o kaybolur çünkü sınırlı süreli üründür..Sadece 1 ay içerisinde alınabiliniyor..

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
17 Mart 2013 08:45 ×

tamam kardeş saol eğer bi sorun olursa tekrar yazarım teşekkürler :)

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
17 Mart 2013 15:06 ×

kardeş bnde roma var bu onada uyumlu mu acaba

Yanıtla
avatar
admin
17 Mart 2013 16:40 ×

Evet kardes uyumlu. Tüm versiyonlara uyumludur roma rio vb.

Yanıtla
avatar
admin
17 Mart 2013 17:21 ×

kardeş indiridiğimiz dosyayı ne yapıyoruzz ??

Yanıtla
avatar
admin
18 Mart 2013 22:30 ×

Kardes dosyayi indirdikten sonra file manager uygulamasını aç Dowland 'a gel orada indirdiğin dosyanın üzerine tıkla ve yükle de. Oyuna bir kez gir çık gerisini yazdım..
Kolay gelsin.

Yanıtla
avatar
admin
19 Mart 2013 02:17 ×

Dostum bunu başka bir indirme sayfasına koysan

Yanıtla
avatar
admin
19 Mart 2013 14:22 ×

tmm kardeş ek olarak mediafire koyacağım..

Yanıtla
avatar
admin
20 Mart 2013 22:44 ×

Kardes link kirikmi yav bende biyle adres yok diyor telim galaxy s3

Yanıtla
avatar
admin
20 Mart 2013 22:46 ×

Linki bulamiyorum yani boyle adres yok diyor

Yanıtla
avatar
admin
20 Mart 2013 22:48 ×

Ne zaman oyunu sildim kardesim verdigin linkte kirik galiba

Yanıtla
avatar
admin
21 Mart 2013 19:31 ×

Arkadaşlar yeni linkler koydum ..

Yanıtla
avatar
admin
21 Mart 2013 21:31 ×

http://goo.gl/PVkMJ

Bu Linki Verirseniz Kimse İndiremede Problem Çekmez...

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
22 Mart 2013 18:26 ×

Kardeşim linklerde paralı indirmeler çıkıyo parasız düzgün ve temiz olarak hangisinden indirebiliriz ?

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
23 Mart 2013 08:15 ×

tamam yaptım kardeş saol :) bide bnm tablettte net yok onu masaüstü bilgisayardaki kablolu internetle nasıl bağlayabilirim ? subway in sürümünü güncellicemde bu konu hakkında yardımcı olabilirmisin :)

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
23 Mart 2013 18:11 ×

datanın içinde com.subway... kalsoru yok

Yanıtla
avatar
admin
24 Mart 2013 12:43 ×

Sd/android/data içinde oyuna bir kez girip çıkınca çıkıyo o dosya.

Yanıtla
avatar
admin
24 Mart 2013 12:54 ×

Hocam hepsini denedim olmadi ya s3 telefon. Oyunu acinca eski bolumde oluyo ama guncelleyip klasoru yapistirinca yeni oyunda olmuyo para

Yanıtla
avatar
admin
24 Mart 2013 20:55 ×

kardeş rio' da çalışıyor fakat romada çalışmıyor.

Yanıtla
avatar
admin
25 Mart 2013 19:54 ×

aynen roma güncellemesi yapınca hata veriyor uygulamayı kaldırıyor

Yanıtla
avatar
admin
26 Mart 2013 00:26 ×

Kardeşim bende yapacağım güzel anlatmissin fakat ben anlayamadım yav bi yardım ediversen.

Yanıtla
avatar
admin
27 Mart 2013 14:05 ×

Kardeş Linkler düzgün aslında bir taraf ücretsiz o taraftan indirebilirsin..

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
27 Mart 2013 14:05 ×

Yüklenen rioda para 1m. upgrade vs yaptıktan sonra kopyalanan files dosyasını yeni yüklenen rome vers.e kopyalayinca değişen bişey yok para ve upgrade ler 0 çözüm bulabailicekmsn rome vers. Icin kardeş

Yanıtla
avatar
admin
27 Mart 2013 14:08 ×

Ben google Playden güncelledim oyunu parada aynı kalıyor telefondan veya tabletten tablete değişebilir...

Yanıtla
avatar
admin
27 Mart 2013 21:06 ×

Bn kuramadım Ayrıntılı Bi bilgi Werirmisin Sana zahmet

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
28 Mart 2013 18:17 ×

3-sd/android/data/.com.subway... tiklayin icindeki files dosyasini herhangi biryere kopyalayin.. bu ne demek anlayamadım yani kopyala tuşuna mı bascaz

Yanıtla
avatar
admin
28 Mart 2013 19:08 ×

İlk linklerden birini indirin daha sonra indirdiğin dosyayi açın file manager girin downland da bulabilirsiniz indirjidigniz dosyayi
Yükledikten sonra oyunu açın
Oyundan çıkın
Sd/androd/data içine girin içindeki. Comlu subway dosyasını açın files tıklayın içindeki dosyaları cihazinizdaki herhangi bir yere kopyalayın (bir dosya açıp içine atabilirsiniz)
Oyunu silin
Marketten (play store) subway surfi indirin
Şimdi biraz önce kopyalarını dosyaları bidaha kopyalayın
Sd/android/data/.com subway é girin files tıklayın
Yapıştır deyin bir uyarı çıkıyor üzerine yaz deyin
Oyunu açın sınırsız para oluyor..

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
29 Mart 2013 13:24 ×

failed diyor inmiyor nedense inmesi için herhangi bir ayar değiştirmek gerekiyor mu telefonda ??

Yanıtla
avatar
admin
29 Mart 2013 20:07 ×

Diğer linkleri deneyebilirsin..

Yanıtla
avatar
admin
30 Mart 2013 14:10 ×

Hiç bir hata yok indirmede şuan indiriyor deneyelim bakalım

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
30 Mart 2013 17:08 ×

Ya anlatımı biraz detaylı yapsan oyunu siliyoruz tekrar yüklüyoruz mesela bu ne alaka oyundaki skorlar gider ve benim oyun zaten güncel sonra indirdiğim dosyayı hiç bir yere atıcaksın dememişsin onu neremize sokucaz insan sinirleniyoo

Yanıtla
avatar
admin
latif
10 Nisan 2013 03:00 ×

Herkes hile pesinde.normal oynayin zevk alin.

Yanıtla
avatar
admin
11 Nisan 2013 21:17 ×

kardeş verdigini indirdim kurdum cok güzel ama güncellemek icin tamamen silip google play den indiriyorum. Bende dosyalarım da gözükmüyor subway surf. verdiginde para 1 milyon silip indirdigimde 0 nasıl yapcam

Yanıtla
avatar
admin
11 Nisan 2013 21:26 × Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar
admin
11 Nisan 2013 22:08 ×

kardeş atıyorum ama olmuyor ya 0 gözüküyor sydeny de

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
19 Nisan 2013 15:57 ×

HERŞEYİ YAPTIM SDNEYDE SIFIR HERŞEY

Yanıtla
avatar
admin
25 Nisan 2013 01:19 ×

selam kardeş ben bi hileyi denedim ve başarılı oldu herşeyi hemen hemen fulledim şimdi ben o oyunu kayıt etme şansım varmı yani şu anki hileli oyunu tlfndan kaldırıp yenisini yüklemeyi düşünüyom anlatabildim inş :)

Yanıtla
avatar
admin
27 Nisan 2013 21:02 ×

sd/android/data/.com.subway dosyasını bulamadım android/datanın içerisinde yok

Yanıtla
avatar
admin
27 Nisan 2013 22:49 ×

Kardeş hileyi sidneyde mi yaptın ? (Mehmet)

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
29 Nisan 2013 05:38 ×

son durum nedir? Oluyo mu olmuyo mu?

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
4 Mayıs 2013 20:39 ×

bn yaptim ama olmadi sebebi nedir bilmiyotum yardimci olurmusunuz oktay kurt

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
6 Mayıs 2013 17:16 ×

merhaba ben yapamadım yardım edermisin

Yanıtla
avatar
admin
7 Mayıs 2013 22:59 ×

İlk hile artık çalışmıyor fakat yeni paylaştığım hile çalışıyor.

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
9 Mayıs 2013 00:37 ×

Nerde paylaşım

Yanıtla
avatar
admin
9 Mayıs 2013 13:44 ×

Altta ''Çalışan Hile'' yazısının altıda

Yanıtla
avatar
admin
16 Mayıs 2013 22:03 ×

merhaba ben lınkı actım ama ücretsıze tıkladığımda direk numara yaz falan diyo ücretlı dıyo yardımcı olabılırmısın

Yanıtla
avatar
admin
17 Mayıs 2013 14:33 ×

Ek linkler var ama o hile artık çalışmıyor. Diğer hile altta istersen onu yap o çalışıyor.

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
1 Haziran 2013 00:10 ×

libi indirdim olmadı tam yerini verirsen
iyi olur

Yanıtla
avatar
admin
1 Haziran 2013 12:21 ×

Yeni hileler eklendi yapamayanlar diğerlerine göz atabilir

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
1 Haziran 2013 12:22 ×

ben 1.hileyi yaptım çalıştı çok sağolun

Yanıtla
avatar
admin
1 Haziran 2013 12:30 ×

lib'i indirince o 'lib' adlı dosyayı kopyala.Root Explare adlı uygulamayı aç.(Programı açtığında system sd card vb. dosyalar göreceksin.)Orada data diye dosya var ona gir .Girdikten sonra bir data daha var ona da gir.
Orda subway surfersın dosyasını ul.(.com.kilo.subwayli dosya) İçine gir ve yapıştır de.

Hile çalışırsa bir yorum atarsın..

Yanıtla
avatar
admin
2 Haziran 2013 13:45 ×

s 3 te aynısı geçerli mi

Yanıtla
avatar
admin
2 Haziran 2013 16:05 ×

evet tüm android cihazlarda geçerli

Yanıtla
avatar
admin
4 Haziran 2013 17:43 ×

Merhaba şu an hileyi pc ye indiriyorum sonrada USB kablosunu takıp orada denenleri ypacağım çalışır mı ? yeni sürümdeyim yani yeni güncelleme geldi miamide çalışır mı ?

Yanıtla
avatar
admin
4 Haziran 2013 22:22 ×

Calisir fakat gizli dosyalara erisemessin.Hileyi yapabilmek icin bu dosyalara erismek lazim.erismek icin cihazinin rootlu olmasi lazim.Bilgisayardan soyledigim dosyalara girebilirsen yapabilirsin.

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
5 Haziran 2013 09:52 ×

hELal sana be çalıstı dostum

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
15 Haziran 2013 22:33 ×

öyle bir uygulama yok

Yanıtla
avatar
admin
15 Haziran 2013 23:46 ×

Uygulama yok derken ?

Yanıtla
avatar
admin
18 Haziran 2013 19:21 ×

Kardeş galaksi s4 için güzel bir anlatım yapabilir misin. Rootsuz telim. Teşekkürler

Yanıtla
avatar
admin
19 Haziran 2013 12:17 ×

malesef rootsuz yapılan hile bulamadım ancak modlu apk yükleyebilirisin istersen öyle yap sidney için:http://tablettr.blogspot.com/2013/05/subway-surfers-miami-1110-hile.html

Modlu apk yüklenince her ay güncelleme gelmiğecek ama sen her ay yeni sürümleri yükleyebilirsin.Modlu apk'de sınırısız para ve anahtar var kardeş.

Yanıtla
avatar
admin
23 Haziran 2013 15:07 ×

Arkadawlar merhaba,ben cheat yukledikden sonra facebooka baglanamiyorum,yardim edermisiniz?

Yanıtla
avatar
admin
24 Haziran 2013 19:52 ×

2.Hileyi yüklediysen öyle bir sorun belki olabilir.Zaten 2.Hile eski sürüm subway için hile şimdiki sürüm miami için indirebilirsin onda sorun yok bizzak denedim

http://tablettr.blogspot.com/2013/05/subway-surfers-miami-1110-hile.html

Yanıtla
avatar
admin
27 Haziran 2013 11:43 ×

3.hile isine yarayabilir artik 2. hile calismiyor.Ya 1. ya da 3. hileyi yapabilirsin.

Yanıtla
avatar
admin
1 Temmuz 2013 16:28 ×

Kardesim bnm telefon s3mini yeni aldim sifir. Su hileyi nasil yapicam bi yardim edermisin ya

Yanıtla
avatar
admin
1 Temmuz 2013 19:03 ×

Kardeş telefonun rootlu mu rootlu değilse''http://tablettr.blogspot.com/2013/06/subway-surf-paris-hile_27.html'' adresine git ve altta bulunan modlu apk'yi indir.Rootlu ise daha ayrıntılı başka bir hile anlatırım

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
8 Temmuz 2013 14:02 ×

1. hileyi kendime 2.sini ise arkadaşıma yaptım ikiside çalışıyor sağolsın

Yanıtla
avatar
admin
12 Temmuz 2013 03:19 ×

kardeş sınırsız anahtarlı aynı zamanda facebooka giren s4 e uyumlu rootsuz bi hilen yok mu senin ? varsa gözünü seveyim hallet şu işi yav millet 10 milyon puan yapmıs ben çok geride kaldım

Yanıtla
avatar
admin
13 Temmuz 2013 04:24 ×

Oncelikle programinizdan cok memnun kaldim. 3. Hile dosyasini yukledim. Dediginiz gibi sinirsiz para ve anahtar var. Tek sorunum facebook la baglanamiyor olmam. Sizce bu sorun giderilebilir mi ? Tesekkurler...

Yanıtla
avatar
admin
13 Temmuz 2013 16:42 ×

Size önerim subway surf silin plat store'den indirin.Faceebook'a bağlanın oyunu küçültün
3.hileyi yapın belki olur ama emin değilim.teşekkürler

Yanıtla
avatar
admin
13 Temmuz 2013 18:51 ×

3. hile için root lazım mı

Yanıtla
avatar
admin
13 Temmuz 2013 19:41 ×

Ever rootsuz hile istersen google subway surf paris hile yaz arat tablettr gorursun ordan sinirsiz anahtar ve altin hileli apkyi indirebilirsin

Yanıtla
avatar
admin
17 Temmuz 2013 14:49 ×

peki facebook a baglanıyor mu benim için o önemli

Yanıtla
avatar
admin
17 Temmuz 2013 19:07 ×

cihazdan cihaza değişiyor denemenizde fayda var

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
18 Temmuz 2013 17:11 ×

gamecih uygulamasını indirdim ama ekranımın herhangi bi yerinde gözükmüyo (s3 mini)

Yanıtla
avatar
admin
18 Temmuz 2013 18:00 ×

indir,yükle ,üstüne tıkla ve aç küçült sol üstte gözükür

Yanıtla
avatar
admin
3 Ağustos 2013 11:56 ×

Subway Surf'ün yeni güncellemesi Beijing(Pekin) hilesi Tablet TR 'de yaınlanmıştır isteyenler bakabilir.

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
1 Eylül 2013 23:16 ×

Gamecıh ı indiriyorum ama tıkladıgımda dosya açılamıyor diyor ne yapabilirim

Yanıtla
avatar
admin
2 Eylül 2013 12:36 ×

Silip tekrar yüklemeyi deneyebilirsin yine olmazsa google'a gamecih apk yazip aratin ve bir siteden indirin

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
18 Eylül 2013 15:58 ×

Rootsuz hile demissin ama anlatimlarinda yok..3 oyun icin hile ariyorum
rule the kingdom
Tap paradise cove
Candy crush saga
Nette cesitli sitelerde money mod diye dosyalar var ama hepsi hikaye..root istemeyen bir program yok..hepsi root istiyor blacmart sadece full versiyon veriyor ama altin gem vebenzeri ticaret nesnelerini para ile almak gerekiyor...eski PC oyunlarinda HexEdit ile yapardımama şimdi işe yaramıyor.. yardimci olabilecekmisiniz ?
Oyunlari rootsuz kirabilecek dosya ismi verebilecekmisiniz?

Yanıtla
avatar
admin
18 Eylül 2013 20:35 ×

malesef sizin istediğiniz gibi rootsuz hile programı yok.root ana dizine erişimi sağlıyor bunun içinde uygulama verileri de dahil hile programları verileri değiştirerek çalıştığı için rootsuz çalışması mümkün değil

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
19 Eylül 2013 13:25 ×

Anliyorum bu 3 oyunu ozelliklerine gore( gamecih veya feedom gibi ) root lu makinalarda kirip paylasim yapan olabilrmi?..cok makbule gecer..

Yanıtla
avatar
admin
4 Ekim 2013 18:23 ×

birader oyun açılmadı bu defa...
kapanmaya zorla diyor...

Yanıtla
avatar
admin
24 Kasım 2013 15:38 ×

Telefonum note 3 root programı yok nerden bulabilirim note 3 uyumlu bir program

Yanıtla
avatar
admin
5 Aralık 2013 19:17 ×

Telefonum note 3 root edemiyorum

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
13 Aralık 2013 21:09 ×

Olum benim tablet yuklemrdiii

Yanıtla
avatar
admin
30 Ocak 2014 22:28 ×

Kardeş 3. Hilenin dosyası inmiyor bi yardim edsen

Yanıtla
avatar
admin
31 Ocak 2014 21:00 ×

kardeş linke tıkladıktan sonra google drive'ın bir sayfası çıkacak.Orada sol üstte ''Dosya'' yazıyor,üzerine tıkla orada yanında küçük simgesiyle beraber indir yazıyor.Ona tıkla indirecektir.

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
3 Şubat 2014 17:24 ×

Ya y gamecıh ı nasil ascaz:-)

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
3 Şubat 2014 17:27 ×

Tabletten giriyom pirhana pro tab 2 gamecih indi dovland a giriyom tıkliyom arip harfler çikio

Yanıtla
avatar
admin
3 Şubat 2014 17:32 ×

tabletinde root var mı?

Yanıtla
avatar
admin
Adsız
3 Şubat 2014 18:12 ×

Root ne lütfen yardimci ol nasil yapcam rootu

Yanıtla
avatar
admin
3 Mart 2014 14:50 ×

subway surfers hilesi için öyle bakınıyordum sitenizden indirdim bende sorun çıkmadı.

Yanıtla
avatar
admin
18 Mayıs 2014 22:07 ×

Admin kardeş ben indiremedim yardım etsen

Yanıtla
avatar
admin
Thanks for your comment